[O1] Błąd 20057, 44718

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wojciech_
    Ambiente
    • 2008
    • 164

    [O1] Błąd 20057, 44718

    Corter, w mojej OII 1.9 TDI dolałem od 0 do 9800km 0.3 litra do max. (zaświeciła się lampka pom.). Od 0 do 7400km ubyło jakieś 3mm na bagnecie, reszta przez 2x1200 km po autostradach-część w Polsce i część w Niemczech z prędkością 130÷170km/h w 4 osoby+pełny bagażnik . Po tej dolewce stan się utrzymuje-teraz jest 11200km.
    Czyli łyknie oleju przy wysokich prędkościach jak na ten silnik lub dopiero się silnik "dociera".
  • Gripen
    Drive
    • 2007
    • 67

    #2
    [O1] Błąd 20057, 44718

    Witam. Dzisiaj podczas spota jeden z kolegów poVAGował mi auto :szeroki_usmiech . No i wyszły błedy:

    19561 - to wiem: 19561 - zawór (N239) sterujący przepustnicy - otwarty lub zwarty do masy (cokolwiek to znaczy)

    Natomiast 20057 i 44718 nie mogę znaleźć :?

    Komentarz

    • dariuspolo
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1168

      #3
      Zamieszczone przez Gripen
      Natomiast 20057 i 44718 nie mogę znaleźć
      ...szukalem ale nikt o takich bledach nie slyszal, jestes pewien ze dobrze odpisales kody?
      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
      Zuzycie paliwa

      Komentarz

      • Gripen
        Drive
        • 2007
        • 67

        #4
        Zamieszczone przez dariuspolo
        Zamieszczone przez Gripen
        Natomiast 20057 i 44718 nie mogę znaleźć
        ...szukalem ale nikt o takich bledach nie slyszal, jestes pewien ze dobrze odpisales kody?
        Tak, dobrze spisałem. Mimo kasowania znowu sie pojawiały.
        A ten trzeci 19561 ? Bać się ?

        Komentarz

        • dariuspolo
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1168

          #5
          Zamieszczone przez Gripen
          ten trzeci 19561 ? Bać się ?
          ...to zalezy jezeli klapka padnie w pozycji zamknietej to auto nie odpali, jezeli w zamknietej to bedzie tylko troche telepotac silnikiem przy gaszeniu, moze to byc tez sterowanie tego zaworu.
          T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
          SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
          Zuzycie paliwa

          Komentarz

          • Gripen
            Drive
            • 2007
            • 67

            #6
            Zamieszczone przez dariuspolo
            Zamieszczone przez Gripen
            ten trzeci 19561 ? Bać się ?
            ...to zalezy jezeli klapka padnie w pozycji zamknietej to auto nie odpali, jezeli w zamknietej to bedzie tylko troche telepotac silnikiem przy gaszeniu, moze to byc tez sterowanie tego zaworu.
            Jaka solucja ? Co zrobić, wymienić, naprawić ? Przepraszam, że pytam, ale auto mam 5 dzień :szeroki_usmiech

            Komentarz

            • dariuspolo
              L&K
              S_OCP Member
              • 2007
              • 1168

              #7
              ...jezeli nie masz doswiadczenia, to podjedz najlepiej do wroclawskiej fili MT(link- reklama na gorze) i niech ci zrobia diagnoze.
              T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
              SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
              Zuzycie paliwa

              Komentarz

              • Gripen
                Drive
                • 2007
                • 67

                #8
                Zamieszczone przez dariuspolo
                ...jezeli nie masz doswiadczenia, to podjedz najlepiej do wroclawskiej fili MT(link- reklama na gorze) i niech ci zrobia diagnoze.
                OK, a bez diagnozy co to może oznaczać ? :diabelski_usmiech

                Komentarz

                • dariuspolo
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1168

                  #9
                  silownik klapki lub sterowanie nieszczelne
                  T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                  SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                  Zuzycie paliwa

                  Komentarz

                  • pablo_doctor
                    Elegance
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 791

                    #10
                    faktycznie to jakies kosmiczne bledy/moze program ciulowo pokazywal/, narazie nie wpadaj w panike bo to bledy z modulu komfortu.
                    a co do tego bledu od przepustnicy /19561/ to przy nastepnym sposcie zobaczymy czy bedzie znowu. Moze to byl sporadyczny przypadek albo wilgoc na wtyczce.

                    pozdrawiam[/b]
                    pablo_doctor

                    Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

                    CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

                    http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

                    Komentarz

                    • Gripen
                      Drive
                      • 2007
                      • 67

                      #11
                      Zamieszczone przez pablo_doctor
                      faktycznie to jakies kosmiczne bledy/moze program ciulowo pokazywal/, narazie nie wpadaj w panike bo to bledy z modulu komfortu.
                      a co do tego bledu od przepustnicy /19561/ to przy nastepnym sposcie zobaczymy czy bedzie znowu. Moze to byl sporadyczny przypadek albo wilgoc na wtyczce.

                      pozdrawiam[/b]
                      Dzięki wielkie W czwartek będę w ASO na montowaniu tempomatu to każę im sprawdzić czy są błędy

                      Komentarz

                      Pracuję...